poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Alice - Jaskinia

Obudziłam się znów w tej samej jaskini. Było w niej chłodno i woda lśniła w promieniach wschodzącego słońca. Piękna Wilczyca spała obok mnie i raz po raz lekko poruszając ogonem. Wstałam i rozejrzałam się. Nie byłam zbyt dobra w pływaniu, więc nie chciałam ryzykować.
Nagle Wilczyca otworzyła oczy i zapytała:
- Dobrze spałaś?
- Tak. - odpowiedziałam - Gdzie jesteśmy?
- W mojej jaskini. - powiedziała - Jeżeli czujesz się na siłach pójdziemy i przedzielimy ci jedną jaskinię, w której będziesz mogła mieszkać.
-Och... Dziękuję - mruknęłam - A czy na pewno...?
- Tak kochana, Black pozwolił ci zostać. - powiedziała z lekką ulgą w głosie.
Gdy wyszłyśmy na świeże powietrze zobaczyłam Blacka i dwa inne Wilki.
- Emm... - zawahałam się - Jak ona ma na imię - pomyślałam
- Lola - powiedziała jakby czytając mi w myslach
- Eee.. Lola kim są te Wilki? - spytałam
- Och, to Blue i West - odpowiedziała
Spojrzeli na nas, a ja lekko się zarumieniłam. Ale Lola powiedziała:
- Twoja jaskinia jest za rogiem. Na pewno do niej trafisz. - uśmiechnęła się i odeszła.
Gdy zobaczyłam moją jaskinię od razu do niej weszłam. Była piękna. Jak już przeszłam po całej jaskini wszedł do niej Blue, a za nim Black.
Blue ułożył się na swoim legowisku, a Black stał i stał.
- Co tu robisz?! - krzyknął na mnie - Kto ciebie tu wpuścił?!
- To jest też jej jaskinia i mieszka tu razem z nami, Black - powiedział spokojnie Blue
- Co?! Ona tutaj?! - krzyczał
- Tak mi powiedziała Lola - warknęłam na niego
-Ech... Dobra... - powiedział już spokojniej - ...Ale trzymaj się ode mnie z daleka!
- Dobrze... - westchnęłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz