środa, 27 lutego 2013

Od Eleny "Początki"


 Od Elen
Zamrugałam powiekami i otworzyłam oczy. Leżałam na piasku, woda obmywała mi łapy. Jak ja się tu znalazłam? A potem ostatnie wydarzenia powróciły.
- No tak- mruknęłam pod nosem.
 Dotknęłam łapą prawej strony szyi i poczułam je...skrzela. A więc ciągle je mam, tylko jakim cudem ja oddycham na lądzie? Z trudem wstałam, bo wciąż byłam wyczerpana po...no właśnie po czym? Nie miałam pojęcia, co było wcześniej. Wiem tylko, że wypłynęłam na powierzchnię, teraz pewnie setki kilometrów stąd, a potem straciła przytomność. Ruszyłam w głąb lądu. Uszłam zaledwie parę kroków, kiedy z lasu wypadł czarno-biało-niebieski wilk i zderzyliśmy się ze sobą.
 - Ojejku- wymamrotałam- przepraszam.
 Wilk potrząsnął głową, wstał i przyjrzał mi się.
 - Ee właściwie kim ty jesteś, co?- zapytał.
 - Ja...och...to znaczy...ja jestem...- gadałam bez sensu- ja jestem Elen.
 - No to cześć- odparł- Ja jestem Blue.
 Był naprawdę ładny. Jego sierść lśniła w promieniach słońca. Rozmarzyłam się.
 -......jesteś?- jego głos dobiegł do mnie jak przez mgłę.
 - Co?- wyrwałam się z transu.
 - Pytałem skąd jesteś- powtórzył.
 Przez chwilę nie odpowiadałam i zapadła cisza.
 - Nie wiem.


< Blue, pliss dokończysz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz