środa, 27 lutego 2013

Od Eleny CD Blue "Początki"


 - Czy nic ci się nie stało, jak się walnęliśmy?- zapytał.
 - Nie, dziękuję.
 Odwróciłam się w stronę morza. Słyszałam szum fal.
 - Chciałabym wiedzieć, gdzie są teraz moi rodzice- w moich oczach powoli zbierały się łzy, na wspomnienie tego co zrobiłam.
 Blue stał nieruchomo w tym samym miejscu.
 - Chodź już- powiedział- lepiej wracajmy.
 Szybkim ruchem otarłam łzę, spływającą mi po policzku i podążyłam za samcem.
 Szliśmy przez las. Promienie słońca prześwitywały przez zasłonę liści. Obejrzałam się za siebie, żeby jeszcze raz spojrzeć na morze i...BUM. Poleciałam do tyłu. Kolejny raz ktoś na mnie wpada! No nie mogę! Obejrzałam się i zobaczyłam innego wilka.
 - Time, uważaj!- usłyszałam głos Blue, a potem poczułam jak podnosi mnie z ziemi.- Wszystko w porządku? Dwa razy na kogoś wpaść i to jednego dnia, to nie lada wyczyn. Aha, to jest Time- dodał wskazując na samca.
 - Miło poznać- odparłam.
 Potem niespodziewanie skoczyłam w lewo do lasu. Nie chciałam razem z nimi iść do jaskiń. Przemykałam między drzewami i starałam się nie narobić hałasu, ale z moja zdolnością nie muszę się wysilać. Wreszcie dotarłam do jaskini. Weszłam i od razu moje łapy zanurzyły się w błękitnej wodzie.
 - Jest tu kto?
 Odpowiedziała mi cisza.
 Ostrożnie przeszłam po wodzie gdzieś w głąb jaskini. Potem powolutku zanurzyłam się cała. No i cóż...tak jakby zasnęłam na dnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz