środa, 27 lutego 2013

Od Blue CD Elen - "początki"


 Szedłem sobie po spotkaniu z Alice. Byłem troszkę smutny, że mi odmówiła, ale ten pocałunek miał znaczyć co innego... Byłem strasznie rozkojarzony. Poszedłem na plażę. Wpadłem na waderę. Miała biało beżową sierść. Była chyba przestraszona. Zapytałem:
 - Ee właściwie kim ty jesteś, co?
 - Ja...och...to znaczy...ja jestem... - zaczęła mówić samica. - ja jestem Elen
 - No to cześć - odpowiedziałem - Jestem Blue
 Zapytałem skąd jest, ale Elen była chyba w transie.
 - Co? - spytała
 - Pytałem skąd jesteś - powtórzyłem
 - Nie wiem. - powiedziała
 - Heh... Skoro spotkałem cię w wodzie, to dla mnie możesz pochodzić z wody co?
 - No dobrze...
 - Jak nazywa się twoja wataha? - spytałem zaciekawiony
 - Ja należę do Watahy Błękitnego Jeziora - odpowiedziała
 - O no to fajnie! Ja też jestem z tej watahy.
 No muszę przyznać, wadera była całkiem ładna, jednakże ja już wybrałem tą jedyną. - Alice. Żeby nie było całkiem cicho, powiedziałem:
 - Czy nic ci się nie stało, jak się walnęliśmy?

<Elen dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz