sobota, 4 maja 2013

Od Isabelli - CD Historii West'a


- Nie przestawaj . - rzuciłam się na basiora . Dalej się całowaliśmy i robiliśmy TO . Trwało to jeszcze dosyć długo . Po skończonym TYM usnęliśmy oboje . Byliśmy bardzo zmęczeni . 

~~ Rano ~~

Miałam bardzo dobry humor . Może to dzięki Westowi ? Nie wiem sama . Wiem tyle , że było wspaniale . Kocham go bezgranicznie . Wiem , że jest ze mną szczery i nigdy mnie nie zrani . Wstałam . Poszłam do kuchni . Usiadłam przy kamiennym stole . Zjadłam jelenia . Zaczęłam rozmyślać . Z toku wyrwał mnie West . 
- Cześć kochanie ! - odparł zadowolony nieco zaspanym głosem . - Jak się spało ?
- A dobrze ... bardzo dobrze . - pocałowałam go namiętnie .
- A to za co ? - zapytał zdziwiony . 
- A za to , że jesteś najwspanialszy na świecie . - uśmiechnęłam się zadziornie . 
- Osz ty ... - zaczął mnie łaskotać . - Jesteś kochana !
- Dziękuję, ty również . - odparłam zadowolona . 
- Wiesz co mnie zastanawia ? - zapytałam basiora . 
- Co ? 
- Czy uda zajść się mi w ciążę . Bardzo chciałabym mieć szczeniaki . - powiedziałam radosna . - A ty co myślisz ? 

< West ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz