poniedziałek, 20 maja 2013

Od Lastry


No pewnie! Kto by chciał taką dziwaczkę jak ja! Dziwne , niebieskie futro , okropne , czerwone oczy oraz 2 ogony! Ech... Ja to nie mam szczęścia , jeśli chodzi o partnera . Dzisiaj poszłam nad Wodospad Auqa'y . Zeszłąm pod wodę . Chodziłam sobie po dnie , kiedy nagle usłyszałam chlupot . Popatrzyłam w górę . To Nick wskoczył do wody i zanurkował . Podpłynęłam do niego i uśmiechnęłam się . Zawsze miałam dobre kontakty z basiorami . Pewnie dlatego , że to one mnie wychowały .Po chwili , ja biegłam do dnie , a Nick płynął nade mną . Pomagał sobie skrzydłami . W końcu , wypłynęliśmy na powierzchnię . Był remis . Wypłynęliśmy równocześnie . Nick wyszedł na suchy ląd . Elen chodziła po wodzie , kiedy nagle zanurkowała . Ja za nią . Po chwili , biegłyśmy po dnie , śmiejąc się . Jak małe szczeniaki . Potem , stanęłam na samym szczycie wodospadu i ... Skoczyłam . Leciałam w dół , leciałam i leciałam , aż w końcu... Wylądowałam pod wodą . Robiłam to wiele razy , ale nie z takiego dużego wodospadu! Elen podpłynęła do mnie . 
-Niezła jesteś - powiedziała . 
-Dzięki - odparłam i wyszłam na brzeg . Zdrzemnęłam się . Kiedy się obudziłam , Nick leżał obok mnie , a moje futro było suche . Wstałam i poszłam pełnić swoją funkcję . Potem , natrafiłam na białego basiora i waderę z czterema ogonami . Podeszłam do nich . 
-Cześć , jestem Lastra - przywitałam się . 
-Cześć . Mam na imię Patrick , a to Kira - odparł basior . 
-Cześć - powiedziała Kira . I gawędziliśmy przez chwilę . Tego dnia , poznałam wszystkie basiory z watahy ( wszystkie polubiłam) oraz z wader , poznałam : Isabellę , Naili , Elizabeth , Ivylinn i Alice . Wszyscy są tu bardzo mili . Był to udany dzień .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz