środa, 29 maja 2013

Od Lastry c.d Shoku

-Ee...O co chodzi , Shoku? - zapytałam niepewnie . Kochałam Zefira , ale Shoku był moim najlepszym kumplem .
-Yyy...Przyjdziesz jutro nad Wodospad Aqua'y ? - zapytał Shoku .
-Zależy , o jakiej porze . - odpowiedziałam .
-Rano? - zaproponował Shoku .
-OK . Do zobaczenia . - odparłam .

~ Następnego dnia~

-Zanurkowałam . Płynęłam w kierunku dna . Zaczęłam po nim biec , a po chwili wskoczyłam na kamień . Zobaczyłam Shoku . On też mnie zobaczył . Wskoczył do wody i podpłynął do mnie .
-Cześć...Lastro . - powiedział .
-Cześć , Shoku . - odparłam. PO chwili , już stałam na szczycie wodospadu . Skoczyłam . Kiedy wylądowałam pod wodą , zauważyłam , że Shoku jest BARDZO blisko mnie . Właściwie - tuż przy mnie . Nasze nosy dzielił chyba 1 cm .
<Shoku?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz