środa, 29 maja 2013

Od Shoku-Miłość? Czy zaurocznie?

Od dawna przyglądałem się pięknej Ivi ale ona kocha innego . Pfff. Dziś poznałę waderę o trzech ogonach. Miała na imię Lastra. Bardzo ładna wilczyca. Kusi mnie już. Ale co zrobić? jej oczy jak płatki róż. Ogony....no i co że ma trzy są piękne. Cała jest piękna. Tylko nie wiem jak do niej zagadać.Śniła mi się w nocy:


Dziś szedłem smutny nad wodospad. Nagle zobaczyłem ją:
Lastrę...piękna lecz smutna. Ciekawe dlaczego. przypatrywała mi się dziwnie. Serce powędrowało do mojego gardła. Pociłem się...gorąco. 
-Witaj...piękna.
Wyszeptałem a ona wskoczyła do wody. Zrobiłem to samo. Wyglądała tak pięknie.....:
Wynużyłem się. Ona również. Chciałem jej coś pwiedzieć. Ale zaczą padać deszcz. 
A niech cię-pomyślałem.
Lastra zaczęła biec:
Przedziesz lubi wodę. To dlaczego? Zatrzymałem ją patrząc jej w oczy.

<Lastra?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz