piątek, 3 maja 2013

Od West'a CD Historii Belli.

- To .. mój pierwszy raz . I cieszę się , że przeżyję go wraz z Tobą . - usiadła na mnie i zaczęła mnie całować.
To było wspaniałe.Mam cudowną partnerkę którą kocham,jest zemną i nie mamy przed sobą żadnych tajemnic.O lepszej nigdy nie śniłem.
-Spokojnie,będzie dobrze.-przyciągnąłem ją do siebie.
Popatrzyłem na wejście do jaskini.Zaczynając już całować Bellę,zrobiłem mur z pnączy i ścianę dźwięko szczelną moimi mocami.
-West nie czekajmy dłużej,zróbmy to.-zachęcała mnie i przeleciała ogonem po pysku.
Nie czekałem dłużej.Zacząłem całować Bellę i aż w końcu zaczęło się.Przewróciłem waderę na brzuch i powoli,delikatnie przechodziłem do sedna sprawy.Bella była chyba zadowolona.Odwróciła się,zawyła i pocałowała mnie w pyszczek robiąc zadziorną minę.Zrozumiałem o co chodziło.Już wiedziałem że Bella jest gotowa.Robiłem TO szybciej,lepiej.Przytuliłem Bellę i robiliśmy TO dalej aż ona zdyszana w pocałunkach szepnęła do mnie:
-West...
-Tak?-całowałem ja dalej po policzkach i pyszczku.

<Bella?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz