piątek, 1 marca 2013

Od Alice do Blue "Rozmowa"


 Obudziłam sie cała spocona. Znów ten sam sen... Wstałam i wyszłam na świeże powietrze. Spojrzałam przed siebie, i zobaczyłam Blue. Rozmawiał z Lolą. Lola zaczęła na niego krzyczeć. O co chodzi? - pomyślałam. Podeszłam do Blue. Lola poszła do swojej jaskini.
 - Coś sie stało? - zapytałam.
 - Nic... Przejdziesz się? - powiedział.
  - Jasne. - odpowiedziałam.
    Spacerowalismy po lesie, węsząc w poszukiwaniu czegos do jedzenia.
  - Słyszałeś o tym nowym? - spytałam.
  - Tak... Jest trochę dziwny. - odpowiedział Blue.
  - Czemu tak uważasz? - pytałam.
  - No wiesz, strasznie rozmarzony...  Myslami ucieeeeka daleko. - uśmiechnął się. Pocałował mnie w policzek i poszliśmy dalej.
  - Jak myślisz, skąd mogł się tu znaleźć? - powiedziałam.
  - Nie wiem... Ale wiem, że cię kocham. - stanął i zaczął mnie całować.
   Odwzajemniłam to i marzyłam, by tak było wiecznie...

 <Blue?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz