sobota, 2 marca 2013

Od Eleny CD Historii Zefira "Skok do wody"


- Może zapolujemy na jelenia? - spytałem Zefir z nadzieją w głosie.
- No nie wiem...- odparłam.
 - Nie daj się prosić.
 - Och, no zgoda- po czym popłynęliśmy do brzegu, otrzepaliśmy się z wody i poszliśmy na polowanie.
 Kroczyliśmy powoli wśród drzew.
- Tam- powiedział Zefir prawie niedosłyszalnym głosem i wskazał łapą na wielkie drzewo niedalego. Pasł się przy nim dorodny jeleń.
 Podkradliśmy się jeszcze bliżej.
- Teraz- powiedziałam mu w myślach. W tym samym momencie skoczyliśmy naprzód.
***godzinkę później
 Rozciągnęłam się na trawie. Jeleń był przepyszny. Słońce przygrzewało. Zamknęłam oczy, rozkoszując się tą chwilą... Spojrzałam w bok, Zefir spał. Cichutko podniosłam się z ziemi.
- Ja idę- szepnęłam mu to ucha. Mruknął coś przez sen.
 Odbiegłam, kilka razy oglądając się za siebie.


< Zefir, mógłbyś dokończyć?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz