poniedziałek, 11 marca 2013

Od Isabelli CD Historii West'a


 Bawiliśmy się w wodzie. West cały czas się śmiał . Nagle potknął się o kamień , i wpadł prosto na mnie. Zorientowałam sie gdy poczułam jego łapy na moje .... yyy , nie ważne . Hahah .
 - Osz ty ! - zaśmiałam się i zanurkowałam pod wodę.
 - Hahah , Bella , gdzie jesteś ? - zapytał West.
 W tej właśnie chwili wciągnęłam go pod wodę. Śmiesznie wyglądał, ale przypomniałam sobie , że nie umie oddychać pod wodą. Podpłynęłam i złapałam go od tyłu, telepatycznie powiedziałam :
* Zaraz coś zrobię *
A West, ponieważ przekazałam mu część mocy telepatii odpowiedział:
 * Już się boję *
I wtedy właśnie podpłynęłam, bliżej i bliżej, i pocałowałam Westa tak jak nigdy . Trwało to troszkę długo. Chodziło mi o przekazanie mu części mocy oddychania pod wodą, ale nie tylko . Spodobało mi się to. Wspaniałe uczucie . Ale nie wiedziałam co pomyśli West. Ale , gdy się od niego odkleiłam , w końcu usłyszałam odpowiedź, telepatia dobijała się do mojej głowy. Jego wypowiedź brzmiała tak:

 < West, dokończ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz