piątek, 1 marca 2013

Od Blue CD Alice


 Kiedy Alice zasnęła obok mnie zacząłem się jej przyglądać. Podobno (tak mi mówiła babcia) jak się śpi to się wygląda o wiele młodziej. Faktycznie tak było. Kiedy Alice spała wyglądała tak słodziutko! Wyglądała jakby miała zamiast 2 lat, to jakby miała rok! W każdym razie: Była bardzo słodka... Jeszcze się troszeczkę poprzyglądałem, po czym sam poszedłem spać.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~rano~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Wstałem rano. Zobaczyłem, że Alice już śpi. Nie chciałem jej budzić. Postanowiłem, że zrobię jej następną niespodziankę. Poszedłem upolować najbardziej tłustego i największego jelenia. Upolowanie zajęło mi dużo czasu. Na szczęście po jakiś 20 minutach ścigania i wypatrzenia go udało mi się go złapać. Z triumfem poszedłem do Alice. Przeżyłem szok! Alice nigdzie nie było! Natychmiast zacząłem wołać:
- Alice! Gdzie jesteś!?

 <Dokończysz Alice?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz