wtorek, 5 marca 2013

Od Zefira CD Historii Elen "Skok do wody"


  Po udanym polowaniu zasnąłem, koło mnie leżała Elen.
----------------------------- w nocy ------------------------------
 Nagle się odbudziłem.
 - Gdzie ja jestem? - powiedziałem sam do siebie.
 Po chwili przypomniałem sobie że tu zasnąłem.
 - A gdzie jest Elen? - powiedziałem - Może sobie poszła?
  Podniosłem się z ziemi i poszłem w kierunku jaskini. Szłem żwawo z uśmiechem na twarzy (sam nie wiem dlaczego się uśmiechałem). Patrzałem w gwiazdy. Och...jakie one piękne. Nagle sie przewróciłem.
 - Auć...o co się potknąłem? - powiedziałem oglądając się za siebie. - O korzeń? Przecież to plaża? Z kąd tu korzenie? powiedziałem podnosząc się z ziemi - A bo ja wiem? Może jest w lesie jakieś wyjątkowo stare drzewo które mogłoby tu dostać korzeniami? Co ja gadam...... A może jednak. - byłem już w jaskini więc przestałem rozmyślać na głos. Wszyscy już spali więc po cichudku pszeszedłem koło wilków i zasnąłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz