środa, 6 marca 2013

Od West'a CD Historii Isabelli "Pierwsze spotkanie"

Przechodziłem akurat po lesie gdy nagle usłyszałem wilczycę.Zaczaiłem  się w krzakach.
- Hej West. 
- Hej Bella. - odpowiedziałem
- Może zapolujemy razem? Wprawdzie już jadłam, ale jestem jeszcze głodna, a mojego jelenia gdzieś wcięło . - powiedziała z uśmiechem.
-Hym...no jasne.-uśmiechnąłem sie.
Szliśmy kawałem po terenach i gadaliśmy.Bella okazała sie fajną wilczycą,nagle usłyszałem tupot kopyt jeleni.
-West...słyszysz?-zapytała.
-No jasne,kto by nie słyszał.-zaśmiałem sie.
-I co teraz?-zapytała.-Jest ich za dużo a nas jest tylko dwójka.-popatrzyła na mnie.
-Hym...mam plan.-uśmiechnąłem sie.
-Jaki?-zapytała zaciekawiona.
-Ty weźmiesz tego jelenia po prawej od lewej strony tego drzewa a ja od prawej tamtego drzewa ok?
-Okay.-wadera przytaknęła mi choć i tak nie wiedziałem czy wogule mnie zrozumiała.
Zrobiliśmy tak jak zaplanowaliśmy ale nie wszystko poszło po naszej myśli.Gdy mieliśmy już skoczyć na jelenia,on odbiegł od drzew a ja i Bella zderzyliśmy się ze sobą i sturlaliśmy sie z górki.Gdy wylądowaliśmy leżała na mnie Bella i...

<Bella?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz