środa, 6 marca 2013

Od Isabelli - ''Pierwsze spotkanie''

Postanowiłam , że pójdę zapolować na łące. Zobaczyłam ogromnego jelenia. Pomknęłam za nim jak strzała. Bardzo ciężko było go złapać, był niesamowicie szybki. Ale w końcu udało mi się . Wtopiłam swoje kły w jego ciało, zjadłam go na surowo. Był przepyszny. Nagle , w głębi polany coś zaćwierkało, były to niesamowicie piękne ptaki. Postanowiłam , że jelenia dokończę za chwilę . Poszłam za ich dźwiękiem. Zobaczyłam, że siedziały na pięknym, wyjątkowym drzewie. Przypomniałam sobie, jak Black mówił, że na łące znajduję się drzewo, które raz w roku spełnia życzenie jednego wilka, tylko nie wiadomo kiedy i jakie to drzewo. Pomyślałam, że warto spróbować. Nawet jeśli to nie jest to drzewo, co mi szkodzi. Więc pomyślałam życzenie : ,,Chciałabym znaleźć swoją wielką miłość'' . Miałam wielką nadzieję , że się spełni, ale to nastąpiłoby dopiero w przyszłości. 
Gdy pomyślałam życzenie zobaczyłam West'a . Podeszłam do niego i zagadałam : 
- Hej West. 
- Hej Bella. - odpowiedział.
- Może zapolujemy razem? Wprawdzie już jadłam, ale jestem jeszcze głodna, a mojego jelenia gdzieś wcięło . - powiedziałam z uśmiechem

< West, dokończ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz